gidgard

Alla inlägg den 2 december 2012

Av Andréa - 2 december 2012 22:29

I väntan på att tvätten ska bli klar så sitter jag och kollar på lite Game of Thrones. Är inne på säsong två nu och kan inte vänta tills säsong tre kommer ut. Detta vilket är i mars och jag kommer troligen avlida av sn stroke innan dess.


Till er som inte har sett på denna underbara serie så kan jag ju faktiskt fresta er med en liten trailer. Innan jga började kolla på denna så trodde jag att den skulle vara helt urusel och skittråkig men icke sa nicke, den var ju i självaverket helt fantastisk.

Av Andréa - 2 december 2012 22:08

 

Av Andréa - 2 december 2012 18:27

Kollade precis på denna, och shit vilka floder jag grät. Kan till viss del känna igen mig i filmen och det är kanske därför jag har så starka känslor till den men gud så bra den va! Jesus kristus! Ett stort tips för er som letar efter en riktigt bra film som diskuterar dagens frågor i samhället. Tips!

Av Andréa - 2 december 2012 16:37

         

Av Andréa - 2 december 2012 16:28

för min del idag. Hostar så mycket att jag får ont i magen och min hals är väldigt tjock just nu så det får bli någon annan gång den kommande veckan. Vill verkligen inte tppa min motivation innan julen, för om de händer så kommer jag nästan vara körd efter julen. Fick en massa komplimangen om min kropp idag av släkten! Har inte träffa de sen i sommras så de kunde verkligen se en förändring(tydligen). Så de va toppen! Självkänslan gick upp lite!^^

Av Andréa - 2 december 2012 15:36

1. Jag tycker att jag har för mycket pengar, hjälp någon?!

2. Jag inte vet vilka som jag ska köpa julklappar till(?!)


Asså jag kan ju inte precis vara normal! Tycker liksom att jag har för mycket pengar, hur många tycker det liksom?! ÅÅÅH får damp på mig själv! Aja det var mysigt när släkten kom över för att ha ett litet sent firande av lilla mig och lite planering inför jul!^^ Fick presenter(pengar) och blommor som jag nu ska snitta till en passande läng för en vas. 


Julen förra året, kommer nog vara mer snö iår, eller vad tror ni?

 

Av Andréa - 2 december 2012 12:23

Vaknade för kanske 23 minuter sen, eller mamma väckte mig faktiskt. Vi ska nämligen få gäster om ungefär 30 min så jag va tvungen att speed-städa mitt rum och bädda sängen, gick ganska bra om jag får säga det själv. 


NU sitter jag här och poppar lite gleelåtar, gamla som nya. Helt underbart hur bra de är!


Åhnej, nu blev ja suger på risgrynsgröt.. stan också... aja jag får klara mig igenom denna "SLÄKT-TRÄFF" först, aja måste fortsätta borsta nötterna nu. Vi får höras lite senare! :)

Av Andréa - 2 december 2012 00:16

Jag har haft en hyfsat chill dag är i förorten. Gjorde lite glass, som faila totalt men jag åt de ändå. Det smakade liksom glass(ja jag är lita störd). Sen fixade jag med lite julsaker i verdagsrummet, fick pannik över att jag inte hitta de min telefon, hittade den sen. Ja en väldigt händelserik kväll här i gammla goa Fruan.


Hittade en glee-låt som jag aldrig tidigare hört och som är helt fantastisk! Kan nästan inte fatta att jag inte har hört denna tidigare...


Måste gå och lägga mig nu, eller måste och måste. Jag känner mig lite smått sjuk och jag älskar att sova i min gudolmigt sköna säng så jag har liksom inte precis något emot de :PSå nu blir det att borsta nötterna och sen av mot sängen, den varma och mjuka sängen som bara ropar efter mig!

Skapa flashcards