gidgard

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Andréa - 5 december 2012 16:11

fryser när de är ute i snön, men icke jag. Jag sitter inne med duntäcke, tjocktröja och halsduk och fryser om näsan. Karma asså...

Av Andréa - 5 december 2012 14:56

Hejsan svejsan!  


Jag är väldigt glad idag, medans typ halva stockohlm är fly förbannade över sl. Jag kom till skolan och hem, så varför vara sur när man har insett att jag faktiskt gillar detta väder. Mina polare i skolan skulle inte precis säga samma sak när de står ute och tycvker att deras fingar kommer ramla av(det är de som händer om man är beroende av nikotin!) och jag bara hoppar runt som en galning i snön. Visst är det kallt, det tänker jag inte säga emot, men detta är inte precis sebirien. Vi klarar lite snö. Förra året blev det ju nästan ingen snö ALLS så Stockholmare, TA VARA på den snö vi får nu. Vill ni inte ha de? Flytta till lite varmare änder då, australien, Cuba, USA(Florida) eller varför inte Afrika, där finns det en väldig massa varma länder att välja mellan, sen kan man ju också välja mellan öken och regnskog! Ett stort sortiment, men ni stannar iaf i sverige och stockholm, som inte precis är kända för sin fungerande kolektivtrafik under vinterna.


När jag luffsade mig egenom stora snödrivor påvägen hemma så hade jag denna helt fantasiska låt i lurarna och allt blev helt plötsligt såååååååååååå mycket bättre än vad det redan var, lite oknstigt eftersom jag är het ner kärad i denna snö!

Av Andréa - 5 december 2012 08:31

Av Andréa - 5 december 2012 08:26

Vakna för inte så länge sen av att jag hade svårt med att andas, för mycket slem i halsen. Hatar att vara sjuk. 


Igår sa mammi att det skulle komma 2-3 decimeter av snö under natten, jag trodde inte på henne för det va ju mycket snö  redan då, men ooom jag fick mig en överraskning när jag vaknade och kollade ut genom mitt fönster. O-M-G!      

Ovido - Quiz & Flashcards