gidgard

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Andréa - 11 december 2012 19:56

Hejsan svejsan!


Hur mår ni? Jag är rysligt trött, men vad ska man göra när efter skolan(restaurangen, var i serveringen idag) så var jag halvvägs hem när syrran sa att vi skulle julhandla, kul liksom, så det var bara att hoppa av bussen och åka tillbaka till fridhemsplan. Blev lite julklappar till kusinens söner och sen till mig. Ja jag vet vad jag ska få i julklapp, men bara en av sakerna!


Aja så vi gick omkring där på stan i kanske två timmar, sen blev vi hungriga och då blev det att gå till mammas jobb och äta knäckemackor och varm choklad! Mummsigt värre! Efter de blev de lite munkar som vi spara tills vi var hemma och slog in alla klappar! Måste nog säga att jag är mästare på att slåin klappar!  

Lägg på minnet att den är cirka 15 centimeter hög. Knepigt värre att slå in men ett måste.


Nu måste jag fortsätta plugga, har livsmedelsprov imorn. Kul faktiskt men jag är så trött att jag inte vet vad jag ska göra, höll liksom på att somna på Sebsatians axel idag i matsalen. Då är det illa, speciellt när läraren ser.

Av Andréa - 11 december 2012 19:30

Skapa flashcards