gidgard

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Andréa - 14 december 2012 23:56

Av Andréa - 14 december 2012 23:10

Hejsan svejsan!


Har varit lite off på sista tiden känns det som, tror att det nog är för att så fort jag kommer hem så somnar jag. Utmattning eller bara ren lathet? Hahaha kunde egentligen bry mig om vad det är, men skönt är det iaf. 


Nästa vecka är det dags för min första julavslutning på nya skolan, eller på första året i gymnasiet. Shit, har bara gott 5 månader med den här klassen men det känns redan som att vi är värsta familjen smo kännt varandra i typ 5 år istället(!?). Har träffat de mest underbara persoerna någonsin, Isabella, Linnea, Emelie, Rebecca, Esikl, Nassim, Emma, Sebastian, John, Elias, Kristian och Johanna. SHit, känns som att jag rabblade upp hela klassen, men det är ju typ så! :P Två ½ år till med denna klass, kommer bli de bästa någonsin!

     

1. John på elias axlar under basketen nu i veckan. 2. Elias, Eskil, Sebbe och sen John, bästa grabbarna någonsin! 2. Bästa klassen!


Nu kollar jag på lite 27 dresse på 4an, en film som visas lite för mycket på tv tycker jag, jag menar det finns fler filmer i arkivet osm ni kan välja mellan! Typ som How to lose a guy in 10 day, Bride Wars, The ugly truth, Made of Honor, Hitch eller Sydey White, och dessa är bara inom samma genre! Jag menar, VAKNA TV-KANALERNA!!  

      

Skapa flashcards