gidgard

Alla inlägg den 17 december 2012

Av Andréa - 17 december 2012 19:46

Har varit helt off idag för att 1. Jag var tvungen att städa så fort jag kom hem 2. jag somnar nästan varje chans jag får.


SÅ fort jag kom hem så vart det att städa och städa! Vi skulle nämligen få gäster och mitt rum såg ut som ett bombnedslag, bokstavligen! Asså jag är urusel på att städa när jag inte behöver, vilket är typ alltid. Det roliga är att även om det ska komma över någon så skiter jag i att städa, hehehe...


Nu måste ja g duscha, är servering imorn och då vill jag vara fräsh! Så här kommer en liten gammal bild så länge. När jag sökte till gymnasiet tidigare iår så sökte jag inte enbart till matlagningslinjer utan även media inriktning fotografi.

 

Putte i Parken, sommar 2011

Av Andréa - 17 december 2012 19:22

Frågan om hårda eller mjuka klappar ställs ofta, och ju äldre man blir, desstå hårdare vill man ha dem(ibland), men nu har jag fått frågan många gånger om jag vill ha många julklappar men små eller få klappar men stora. Jag själv snser att vaken eler kvittar, men om klappen kostar mycket så är det roligare om man får få stycken, då ligger det liksom en tanke bakom den. Så om man skulle få fyra/fem saker som jag verkligen vill ha så skulle det vara mycket bättre än att få typ femton olika paket! :P

Vill ni ha många små eller få stora julklappar nu i jul?

 

Årets införskaffade julklappar, detta enabrt från mest mig men även från mammi och Amanda.

Av Andréa - 17 december 2012 16:41

(eller om man kan kalla det för det vid den här tiden...)


Chokladkex och juice. Standard.

Ovido - Quiz & Flashcards