gidgard

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Andréa - 19 december 2012 15:52

Denna dagen har varit kaos, minst sagt. Dagens början var lugn, låg kvar lnge i sängen och drog mig innan jag bestämmde mig att jag borde gå upp för att inte riskera att komma försent. Missade första tåget, kom till skolan och typ hela livsmedelslektionen gick ut på att skriva om stenfruker & kärnfrukter, prata med min mentor om min dyslexi och sen sova. Soft liksom, sen vart de lång lunch för han kunde inte få igång youtube, älskar när lärare inte lyckas med teklonogi! Han kunde inte ens få upp internet ibörjan av lektionen först, slutade med att Nassim fick hjälpa till lite.


Efter lunchen så va det typ en timma kvar till vårat prov i hygien så då sov vi typ lite med, eller Sebbe o Andreas gjorde det iaf, vi anda satt bara och pratade om allmänt barnförbjudna och konstiga saker... vidrigt asså...


Precis inna hygien provet så insåg jag att jag hade tappat bort mina nycklar, eller de låg iaf inte i min väska som de brukar!    Så jag fick lite panik, raidade cafet för att leta reda på dem, sprang till rektorn för att kolla om hon hade hittat/fått in dem, men där fanns de ju inte någon lycka heller. Så jag gick ner, skrev provet(gjorde jävligt bra ifrån mig!!) och sen när jag va klar så fick jag klippsa upp skåpet för att få ut min jacka med bakkort, mecenatkort, SL-kortet, ja ni fattar att allt viktigt låg där! Fick ringa mamma sen efter de och kolla hur jag skulle göra. Lång historia kort, jag skrev på Rafi och sen åkte jag till Brännkyrka gymnasium för att hämta syrrans nycklar, åkte sen till stan me my och tillbaka till skolan för att kolla om de hade fått in några nycklar, emn de hade de inte. 


Så nu sitter jag här och lyssnar på lite helt udnerbar musik som jag bara inte kan få nog av.

Labyrit - Ortens Favoriter!

Skapa flashcards