gidgard

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Andréa - 21 december 2012 22:44

Som en riktig festival-älskare så följer jag flitigt olika festivaler och vilka artister de signar till nästa års spelningar!

Detta är nästa års artister, än så länge!

 

Förra året, Gavin DeGraw! Jag kunde ha varit där, men med brist på penagr och lite tid så blev det inte av, något jag ångrar någt enormt!

Av Andréa - 21 december 2012 22:36

Idag så segrade Djurgårdens Hockey mot Oskarshamn med hela 4-0! En stabil match som forwardens Marcus Sörensen säger att de kontrolerade helt, vilket jag helt håller med om!


"Vad tycker du om kvällens match?

- Jag tycker vi kontrollerar den redan från start. 16-8 i skott efter första speglar väl matchen ganska väl. Första perioden jobbar vi på och får ett mål. I den andra gör vi 2-0 och så i den sista lyckas vi öka på till tre och sedan 4-0. Jag tycker vi har ganska bra kontroll hela matchen."


Då tänker jag bara avrunda detta inlägg och slä'nga iväg en liten hälsning från Djurgårdens klack.  

OBS! Bild från förra säsongen!

Av Andréa - 21 december 2012 18:00

Jag slutade visserligen från min skola igår, men eftersom jag är en sådan snäll vän så gick jag på min förra skolan avslutning med lilla Sara och sen åkte jag på My's avslutning på Huddingegymnasiet. Båda var riktigt mysig, och om jag ska vara helt ärlig mycket mer julmysiga ön vad min var. Älskar min skolan, men lite med kan ni väl tycka på med är bara julmust, lussebulalr och att Kaj sjunger. På KS så sjöng en del elever, inte lika många som brukade sjunga när vi 96or gick där emn fortfarande mycket, och på Huddinge så var det en massa uppträdanden, från bland annat My's kompis Andreas. Riktigt duktig grabb, även om han sjunger mad halsen. Men om han skulle orka träna så skulle han bli extreeeeeeeeeeeeeeemt duktug, och då snackarvi nästan Ed Sheeran bra!


Sen när vi kom hem så åt vi lite, blev Sushi för My och Yakiniku för mig. Gotti gotti, tänk att för nästan ett år sedan så hade jag aldrig ens tänkt på att pröva det och nu är det bland det bästa jag vet! Tänka dig ;) Efter maten så va både jag och My så trötta att vi somnade i AMandas säng och sov i kanske två timmar.


Älskar lov! Hoppas att ni kommer få det bra under lovet! Kommer blogga så mycket jag bara kan men vet ej hur det kommer gå med allt firande och sena kvällar med vänner. Hare gött så länge! :)

Skapa flashcards