gidgard

Alla inlägg den 22 december 2012

Av Andréa - 22 december 2012 22:03

Jag har fortfarande kvar pengar sedan jag fyllde år för snart en månad sedan och snart är det ju jul också och då brukar det trilla in lite mer pengar, och jag är redan på jakt efter nya saker jag behöver! 

Detta är en av dessa saker! Åh är helt sånd på Sims 3 och detta är en helt fantastiskt sak! Minns att jag älskade Sims 2 Året runt, men jag tappade bort CDn efter typ en månad efter att jag hade köpt det, ja det var den stora depretionen 2010 de... 


Sen som alltid så blir det säkert enormt mycket smycken från Accessorize, Glitter och Ur&Penn, bara en dåre kan påstå att de inte har snygga örhängen och armband! Är inte speciellt mycket för halsband, de är ju sjukt jobbiga, men armband och örhängen, shit de funkar alltid! Ibland kan jag ha halshand, men bara om de är lätta och på en liten kedja, typ som dessa, annars har jag ganska svårt för halsband.  

Av Andréa - 22 december 2012 13:06

Gick in på hockeyallsvenskans hemsida en snabbis för att kolla hur det ligger för Djurgården, och jag fick mig en tidig julklapp! Vi ligger på en 6e plats, bäst av vad vi legat hela säsongen!  

Det går bra nu!

Ovido - Quiz & Flashcards