gidgard

Alla inlägg den 28 december 2012

Av Andréa - 28 december 2012 19:07

 

Docningsstation för iPoden/framtida iPhone. HAR EN EGEN GRIIIIS NUU!   Choklad i en typ... "julkula". Tack Mammi ^^  

Hårfärg, kanske inte den mest ultimata julklappen men när man färgar håret lika mycket som mig, typ 1-2 gr/månaden, så behövs detta! Ni kanske tror att jag färgar sönder det, men icke! Den år väldigt helt och inte alls så slitet!   

Ny kalender för 2013, mammi ska fixa DIF-emblemet till framsidan.   Pengar coh presentkort, summan tänker jag inte gå in på men jag är tacksam!^^  

Djurgårds-mugg från My, danke shön kära du(vet att du kommer läsa detta) 

Vit bandana från My. Har önskat mig detta i kanske ett-två år men har aldrig orkat köpa själv, har alltid blivit i andra färgar, har en blå och grön, men nu fick jag en vit och det är AAAAWSOME!

Av Andréa - 28 december 2012 18:54

Årets julklapp som man ser min påersonlighet och mina personliga intressen i mest måste nog ändå vara Djurgårs gflaggan som jag fick av min kära syster! Helt fantastisk! Behövde lite mer rött i mitt liv, och nu behövs bara lite gult, gardiner kanske? Har inte några så det kanske måste inköpas!  

Ovido - Quiz & Flashcards