gidgard

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

2012 - damer och herrar

Av Andréa - 30 december 2012 23:19

Höll du några av dina nyårslöften?

I only had one of those... börja träna. Detta gjorde jag faktiskt! Och kan stolt säga att jag har tappat lite kilon! ^^

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Errrm.... inte vad jag vet om...

Dog någon som stod dig nära?
Nope.

Vilka länder besökte du?Detta fagra land Svergie! Fuck åka utomlands innan man besökt allt man vill här!

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013
En riktigt partysommar!
Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
23 mars - Premiär för the Hunger Games
13 Juni - Gick ut nian i Kunskapsskolan Fruängen
   
 
27 Juli - 12 Aususti - OS i London
20 Augusti - Började på Stockholms Internationella Restaurangskola, platesn som kom att förändra mitt liv föralltid.
 
Vad var din största framgång 2012?
Mina betyg som jag gick ut med i nian. 225 poäng, inte mycket men dessa betyg har jag kämpat mig till!
Största misstaget?
Inte behållt de relationer med folk som jag bör ha gjort.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fick solfrossa 24 Maj, ett riktigt helvete, jag fick hålla mig inne i kanske tre dagar och fick världens värsta solbränna. Note to self: Du klarar inte av att vara i solen utan solskyddsfaktor Andréa!  
Bästa köpet?
Den var svår, men måste nog vara min datorskärm som jag köpte någonstans efter nyår tror jag, samtidigt som jag fixade om mitt kära Djurgårdsrum  
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Hårfärg, mat och kläder.
Gjorde någon/något dig riktigt glad?
Min syster, när jag såg henner direkt efter att hon hade opereras nere i Lund.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
Icona pop - I love it
Nause - Hungry hearts
Swedish house mafia - Don't you worry Child
All time low - Somewhere in neverland 
Taylor Swift - We are never ever getting back together
Of Monsters And Men - Little talks
Labytinth - Ortens favoriter
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Hahhaah gladera, utan tvivel. Fick tillochmed frågan av Sebastian när nvi va i köket "Varför är du så himmla glad för hela tiden?" Hahah tar det som en komplimang!
Vad önskar du att du gjort mer?
Levt.
Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit inne och lökat.
Hur tillbringade du julen?
Som jag alltid gör, uppe i Dalarna med hela tjocka släkten!^-^
Blev du kär i år?
Kanske, kanske inte ;)
Favoritprogram på TV?
Ser inte på serier på TV utan på datorn, men det är en del. Grey's Anatomy, Criminal Minds, Hart of Dixie, the Legend of Korra, Glee, Doctor Who och The Big Bang Theory ;)

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Nej, men tvätr om faktiskt. Hatade någon i början av året, nu ligger hon på plussidan. 
Bästa boken du läste i år?
Hungergames, Catching fire, Mockingjay och the Lucky One
Största musikaliska upptäckten?
Labyrint och Movits!
Något du önskade dig och fick?
Min Djurgårds-flagga och grisen!

Årets bästa film?
The Hobbit, lätt!
Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Stod i restaurangen men alla fina väner, firade med familjen och bakade en riktigt fin tårta!
 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
En pojkvän hade inte suttit helt fel, och att Djurgården inte hade åkte ner i allsvenskan, men vi kommer tillbaka!
Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
"Hipster", tomboy & street. Som alltid ^^
 
Mest besökta platsen 2012?
Fridhemsplan, Leksand och Vansbro.
Det mest oväntade 2012?
Att jag skulle träffa helt underbara killkompisar! Älskar dessa grabbar! Saknar de också så extremt!     


Mest oväntade mötet?
Oväntat och oväntat, men jag var på en av Djurgårdens öppna träningar och fick autografer av hela A-laget plus Mark Uwuya, det var extremt stort för mig, gick som på moln i kanske en vecka frammåt. Kan fortfarande inte fatta att jag har kramat Fredrik Bremberg och Jimmie Ölvestad! LYCKA!
 

Beskriv 2012 med tre ord.

Spännande, Djurgården, Lycklig
2012 highlights:
Balen
 
Barnens Ö
 
Mitt röda hår!
 
The Hunger Games, på både Bio och DVD
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa - 25 mars 2013 18:38


  Bara för att bara har en klänning så betyder det att du inte kan använda den på mer än bara ett sett. Lite för dagen och lite för natten. Allt kan hända! Mer sets kommer snart! ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:45


  Du har länge kolla in i den där mysiska skivaffären inne i stan. Länge har du funderat och grubblat över om du borde ta steget och sätta foten där inne eller inte. Med favorit outfiten på och  turmössan stabil på huvudet så sammlar du modet och ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:40


  Solen gassar över festival området medans du och dina vänner väntar på att favoritbandet ska gå upp på scenen som för närvarandet är fullt med folk som testar mikrofoner och guitarrer. Mellan alla varma och svettiga korppar så upplever ni nu era...

Av Andréa - 24 mars 2013 22:35


  Direkt efter dagens stadshäng med polarna så bär det av mot Stockholms klubbar och nattens alla äventyr ligger framför dig. Vad kan hända? Mer sets kommer snarast! ...

Ovido - Quiz & Flashcards