gidgard

Alla inlägg under december 2012

Av Andréa - 1 december 2012 17:44

nej nej nej, inte bio-premiär!


Det är nu första gången jag använder min sprillansnya GLASSMASKIN! JUST DET! JAG HAR EN GLASSMASKIN! LYYYYYCKAAA!!

Av Andréa - 1 december 2012 12:39

Tjenis penis!


Jag vaknade för kanske två timmar sen, kollade klart på Burlesque som jag somnade till inatt, åt en macka och fick skitont i halsen, kollade på lite grey's anatomy saker på youtube and nu fickar jag liten lunch. Potatis blir det, låter tråkigt jag vet men jag har blivit helt obeskriviligt beroende av potatis, i alla former! Rostade, kokt, stekt, gratinerad och som mos! Helt sjukt, aja nu ska jag börja kolla på en film som heter Bad Company, fixade hem den igår innan ja somna.


Höres senare!

Ovido - Quiz & Flashcards