gidgard

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Andréa - 22 januari 2013 22:30

Av Andréa - 22 januari 2013 18:45

Inser nu att jag inte har bloggat på ganska länge och helt ärligt så har jag haft mycket att göra. Mycket plugg, träning och sömn. Just nu ar jag faktisdkt tagit en paus i mitt Engelska plugg och snart ska jag fortsätta med den och min svenska. Har redovisning imorn men Johanna så får hoppas att allt går som på räls och inget spårar ur! Hahahaha fan va komisk jag är! xD


Nej men jag ligger helt ärligt väldigt dåligt till i skolan just nu och jag kommer inte heller in på skolanshemsida för att se vad jag måste göra, haha kris jag vet, men imorn så ska det fixas och då får vi upp till bevis hur körd jag är ;)

 

Bild från förra veckan när jag åkte skidor i sängen.

Av Andréa - 22 januari 2013 18:44

Ovido - Quiz & Flashcards