gidgard

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Andréa - 2 februari 2013 23:23

Jag va i stan idag men va inte på något vidare shopping-humör. Så blev bara en del saker som jag verkligen behövde och lite glass. MEN jag har hittat lite saker som jag vill ha, måste bara hitta ett sett att ha råd med allt på en gång...

 

Tröjorna kommer fårn följande affärer: BikBok, Cubus, Carlings, NHL.com, H&M

Av Andréa - 2 februari 2013 23:10

Efter att ha varit sjuk i snart fyra dagar så har jag fått grov abstinens fårn gymmet. JAG VILL SVETTAS SOM DEN GRIS!! Det där låter kanske lite fel men jag vill träna, har fan ett mål och jag har inte råd med att vara sjuk! 216 dagar kvar nu och min kondition MÅSTE bli bättre! visserligen så kommer jag kötta sönder under sommaren och jag kommer verkligen ligga hemm amed träningsverk istället för baksmälla men iallafall. Detta ska jag klara av! Än så länge så vet jag att det bara kommer vara jag av min släkt & vänner som kommer springa, men det har pratats lite bland mina kusiner och mamma kanske ska springa med mig. 


Jag är inte värsta athleten men jag tänker fan inte ge upp bara för de! NU KÖR VI. Förtsa steget blir att besegra denna fasansfulla förkylning som har gjort mig döv på höger öra.

 

Ovido - Quiz & Flashcards