gidgard

Direktlänk till inlägg 6 februari 2013

Waltz

Av Andréa - 6 februari 2013 15:15

JAG ÄR HEMMA!!! Åh gud så skönt, trodde jag skulle svimma på engelska, så jävla tråkigt och läraren fattar inte att dyslektiker kan ha fel på typ ALLT så jag fick fett med fel på mitt gramatik-prov. Blev ändå näst-bäst i klassen, men jag menar komigen!!! Jag har suttit i flera år med gramatik och jag kan fortfarande inte en del grunder. Aja, jag vet att jag är bättre än vad hon tror, det är ju trots allt inte jag som sitter och bedömmer fel på prov.


Nu sitter jag och filurar på en sak. Jag har fått en låt på hjärnan och den vill inte försvinna. Grejen är att den inte så dårlig, men vid typ samma årstid och samma tid varje år så fastnar jag för just denna. Den blir aldrig dårlig, BOKSTAVLIGEN.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa - 25 mars 2013 18:38


  Bara för att bara har en klänning så betyder det att du inte kan använda den på mer än bara ett sett. Lite för dagen och lite för natten. Allt kan hända! Mer sets kommer snart! ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:45


  Du har länge kolla in i den där mysiska skivaffären inne i stan. Länge har du funderat och grubblat över om du borde ta steget och sätta foten där inne eller inte. Med favorit outfiten på och  turmössan stabil på huvudet så sammlar du modet och ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:40


  Solen gassar över festival området medans du och dina vänner väntar på att favoritbandet ska gå upp på scenen som för närvarandet är fullt med folk som testar mikrofoner och guitarrer. Mellan alla varma och svettiga korppar så upplever ni nu era...

Av Andréa - 24 mars 2013 22:35


  Direkt efter dagens stadshäng med polarna så bär det av mot Stockholms klubbar och nattens alla äventyr ligger framför dig. Vad kan hända? Mer sets kommer snarast! ...

Skapa flashcards