gidgard

Alla inlägg den 7 februari 2013

Av Andréa - 7 februari 2013 22:24

Detta är en utav de bästa gästerna som har varit hos Ellen DeGeneres under de 10 år som hon har haft sin talkshow, och de säger något. Kolla på hela så fattar ni nog vad jag menar ;)


Av Andréa - 7 februari 2013 21:10

Ikväll har jag tagit de lugnt, elle ganska lugnt i alla fall. Skrivit mitt CV som ska troligen delas ut nu i helgen eller nästa vecka. Har inte gjort så mycket mer än de egentligen...


Just nu kollar jag i alla fall på Game of Thrones. Gud så jag har saknat denna serie, fattar inte varför jag slutade kolla på den egentligen...

 

Av Andréa - 7 februari 2013 18:22

De är bokade för Peace and Love 2013!! LYYYCKAN! Jag var på deras förra sverige spelning och den va LEGENDARISK! Så när jag fick reda på att de skulle spela på P&L så ringde jag så fort som möjligt Rosse för att dela denna glädje! Så nu måste jag fixa CV och sedan jobb för att klara av att betala biljetten! ÅÅÅÅH LYCKA!

 

Deras senaste singel från den kommande plattan.


Av Andréa - 7 februari 2013 16:56

Fattar inte dealen med mig ibaldn. Ena dagen så kan jag sitta och lyssna för nya låtar med hela nya beat. Sen andra dagen så sitter jag och lyssnar N sync samt gammla disney-låtar med usel kvalité.

Skapa flashcards