gidgard

Alla inlägg den 14 februari 2013

Av Andréa - 14 februari 2013 22:46

Lite spontant sådär. Jag skulle egentligen till Haga arken med några i klassen för friöufsdagen imorn men en tjej i min klass ligger hemma i halsfluss och 40 graders feber så jag fick köpa hennes biljett då hon inte kan åka. Så hela min kväll har gått ut på att jag har rotat igenom hela klädkammaren för att hitta mina täckbyxor, pratar med både mimmi och Rebecca om imorn och väck mn sjuka moder flera gånger bara så att jag inte ska behöva göra det imorn då jag ska gå upp 04.00 och åka in mot stan 05.00 Har lite panik över hur lite sömn jag kommer få.


Så nu MÅSTE jag gå och lägga mig annars blir det hemskt imorn, ciao!

Av Andréa - 14 februari 2013 10:33

Sitter och gör mig redo för skolan just nu. Jag börjar klockan tolv så har lite tid på mig att fixa och trixa, just nu sitter jag iaf och väntar på att mna nagar ska torka! Har inte haft målade naglar på kanske... 6 månader? Har liksom inte kunnat för vi får inte ha nagellack på i köket eller serveringen så jag har inte orkat, men eftersom det inte kommer var något mice en place-pass imorn och jag har en hel helg framför mig så tänkte jag att det kankse skulle vara kul att fixa med naglarna lite. Det är trotts allt alla hjärtansdag idag, vad säger kärlek mer än svarta naglar? Aight?


Ny lyssnas det iaf på denna dänga!

Ovido - Quiz & Flashcards