gidgard

Alla inlägg den 4 februari 2013

Av Andréa - 4 februari 2013 16:33

Svär på att om ni lyssnar på dessa låtar så kommer ni dansa!

Av Andréa - 4 februari 2013 16:15

Jag har stolt säga att jag är en riktig sucker för bilder och inte minst riktigt muskelbilar, så vad passar mig bättre än Fast and the furious filmer? Bra & snygga bilar med riktigt mumsiga förare. Me like! Så när Fast and Furious 6 släppte en trailer under super bowl så vaknad jag såklart till! NU BLIR DET BILAR FÖR HELA SLANTEN! Jag bjuder er nu på trailern:

 

Av Andréa - 4 februari 2013 12:06

Fixade om min tumblr igår, och detta blev resultatet. ÄLSKAR DET! Känns lite mer simpelt, men ändå inte!  

Av Andréa - 4 februari 2013 12:00

Åh jävla förkylning! Jag vill vara i skolan idag! Saknar alla vänner och mest av allt köket, men nee nu vill inte förkylningen ge sig. Skulle ha varit i restaurangen idag men istället så sitter jag framför tv och följer usle reality-serier. Suck. 


Snart ska jag börja med lite läxor, måste ju göra något produktivt iallafall. Blir lite Livsmedelskunskap ohc lite Idrott tror jag.

Dagens dänga!

Ovido - Quiz & Flashcards