gidgard

Alla inlägg under februari 2013

Av Andréa - 23 februari 2013 15:32

... som gjorde bort dig så betyder det inte att du inte har tillåtelse att vara ledsen

 

Av Andréa - 19 februari 2013 16:50

Så igår låt min temperatur på 38.1 innan jag gick och la mig och idag ungefär runt 11 så låg den på 36.4 tror jag. Så jag har legat med huvudvärk och har svettats i nästan 24 timmar nu. Blev ansträngd bara av att stå och steka fattiga riddare. Men imorgon blir det skolan för min del då jag har lite grejer jag ska redovisa/lämna in.


Hare gott, igelkott!

Av Andréa - 18 februari 2013 19:52

Ligger hemma med feber efter ett helt underbart köks-pass på restaurangen. KOmmer inte blogga mer idag, ser liksom dubbel till och från.

Av Andréa - 17 februari 2013 23:18

Jag vet att jag inte har varit så aktiv denna helg och att det enda jag har lagfgt upp har varit musik men det är typ det jag har gjort denna helg, lyssnat på en jädra massa bra musik! Allt från Rihanna till SHM, Ed Sheeran, Stooshe, Bara på Låtsas, Eldkvarn, Christian Waltz och Fiest.  Har hänt lite mer än så, sålde lite grejer, My sov över lite sådär spontant i fredags, men inget mer än så.


Nu måste jag sova för imorn är det restaurangen och köket som gäller! Shit, fett pepp för att vara förrätt, Det är typ det jag är bäst som. Älskar att ha mycket att göra, måste vara dett bästa som finns! 


Lämnar er med en rysligt bra låt som jag fastnat för under den senaste tiden

Hörs imorn!


X X

Av Andréa - 16 februari 2013 17:14

Vet ni vilke de låter lite som? Lite med groovy men de liknar en gammal svenska rap-grupp på två killar. Vet ni vilka jag snackar om?

Av Andréa - 15 februari 2013 22:48

Det enda jag har gjort idag är att ha åkt skifor, åkt skidor, åkt skidor, ätit, åkte lite mer, drack lite té, åkte lite mer, skrattade som bara den, och sen blev det lite mer skidåkning.  JAg är en ganska usel bloggare för ajg tog inte en enda bild under hela dagen, men jag och de som var med under dagen vet vad som gjorde den så fasligt bra. Borde fan köpa egna pjuks så man kan åka when ever! Så jävla ROLIGT!

Skapa flashcards