gidgard

Alla inlägg under februari 2013

Av Andréa - 10 februari 2013 13:44

Eftersom jag inte driket kaffe så måste jag få i mig koffein på något annat sett, det kanske inte är like mycket men det är i alla fall nog med mycket för att få mig att vakna till. Jag har börjat dricka té och nu kanske jag ligger på... 3/4 koppar per dag men ibland kan jag komma enda upp 8 stycken. Vet dock inte om det är något bra eller inte...

Av Andréa - 9 februari 2013 21:34

Singel som man är så tar men vara på det man hittar, och detta är guld! Damn, säger jag bara.

Av Andréa - 9 februari 2013 18:16

Stephanie kom förbi dag och tvingade mig att göra chokladfondater, eller jag kan ju inte precis säga att det va tvång fördet var ju inte precis emot min egen vilja...


Resultatet

Av Andréa - 9 februari 2013 14:40

Alla tror att hockeyspelare ska vara skägiga, snusa samt dricka öl och gå omkring i skogshuggar tröjor hela tiden, men det är inte precis hela sanningen. Nu förtiden finns det en hel del riktigt snygga spelare, här är bara en bråkdel.


Henrik Lundqvist, New York Rangers

 

Sidney Crosby, Pittsburg Pinguins

 

Loui Erkisson, Dallas Stars

 

Mario Kempe, MODO

 

Gabriel Landeskog, Colorado Avalanche

 

Av Andréa - 9 februari 2013 14:27

Hittade just denna tjej via en video på tumblr. Asså DAMN GIRL, you've got some talent there! Gör audition för X-factor eller någon jävla talang-show, eller RING DISNEY FÖR FAN! Du är sjukt duktig!

Av Andréa - 9 februari 2013 12:07

Nu ligger annonsen upp och det funkar att köpa. Klicka HÄÄR för att komma dit.

 

Av Andréa - 8 februari 2013 19:48

Tjenixen!


Idag har varit en bra dag. Va i köket i kasnke, tre timmar? Stod och sjöng barn-serie-intro-sånger hela tiden så jag gick alla på nerverna förutom min lärare, MOHAHAHAHA. Nu har jag i allafall gjort lite nytta. La precis upp mina två par converse på blocket. De beeigea är oanvända och de vita är enbart använda en gång men inget slitage syns på skorna. Jag säger till när annonsen är upp och fungerar.

 

Bild på skorna.

Ovido - Quiz & Flashcards