gidgard

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Andréa - 2 januari 2013 18:49

Gymmet har bytt sin kortläsare för aqtt kunna komma in på gymmet och det är obemannat fram tills den 7/1 så jag kan inte träna än, oavsett hur peppad jag är. Så som tröst blir det lite American Pie the Wedding, den bästa av dom alla, enligt mig då.

 

Av Andréa - 2 januari 2013 14:42

Godmorgon! Eller morgon och morgon men jag är iaf nästan precis vaknat så det är morgon för mig. Idag ska jag börja ta tag i like saker. Glömde att gå till gymmet under nyårsafton, sen fanns det inte tid för det heller, hade såå himla mycket att göra. Så jag tänkte att jag skulle dra mig iväg idag coh köra ett hårt konditionspass. Har tänkt sätt upp ett träningsschema över typ 7/8 månader, det är typ då jag ska delta i antingen tjejmilen eller midnattsloppet. Så nu drar hårdträningen igång. Eller den drog egentligen igång någonstans i augusti men jag har inte tränat på ungefär en månad och det känns verkligen. hatar det. Så jag kommer dra till gymmet snart och bara låta svetten rinna.

Ovido - Quiz & Flashcards