gidgard

Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Andréa - 25 januari 2013 22:54

Jag älskar Bruno Mars och glee, och jag ÄLSKAR verkligen glee, så kan de inte göra denna låt bättre än Bruno men covern är grym!

Av Andréa - 25 januari 2013 22:43

Precis som jag var vid den här tiden förra året, så kan jag slå vad om att nästan 95% är helt osäkra på vad de vill välja för linje att läsa de närmsta 3 åren. Jag gick mellan linjerna Humanistiska, Media, Samhälle och Restaurang. Nu i slutändan så vet jag att jag har valt helt rätt och att detta är precis vad jag vill arbeta med sen när jag kommer ut i arbetslivet! Dock har vänner till mig inte haft samma lycka, de har bytt från ekonomi till restaurang och sen från teknik till restaurang och sen nu till datorkunskap/el-teknik. Vad jag menar är att man kan inte vara helt säker på vad men väljer, så om du har vägarna förbi eller ett intresse för mat eller är en riktig mästare på service så tycker jag att du ska titta förbi min skola, Stockholms Internationella Restaurangskola. Det kommer vara ett öppet hus redan imorn, med sen ett till i april. 

  • 26 januari 2013 kl 11-13 på Alströmergatan 39 
  • 20 april 2013 kl 11-13 på Alströmergatan 39

   Köket som jag spenderar nästan för mycket tid i... 

Restaurangen från utsidan.

OBS! inte mina bilder, lånade från google.

Ovido - Quiz & Flashcards