gidgard

Alla inlägg under januari 2013

Av Andréa - 1 januari 2013 12:52

Eftersom jag är typ beroende av musik OCH loggar så hittade jag denna efter att ha varit inne på Amir, Gaybloggaren, sida och tittat lite. Just nu går den på repeat här och jag kan nästan inte fattar att typ alla mina favoritlåtar från det gångna året är med i ett och samma klapp, helt sjukt! Men denna är helt klart värd att lyssna på!

Av Andréa - 1 januari 2013 12:42

Hejsan svejan på er! Hur mår alla idag? Tror inte att alla drog ut och körde all in igår, men några av er har säker ångest. Hahhaha det är något jag inte fattar, om man vet att man ine klarar av så mycket alcohol, så varför dricker man som om man tror att det är cola för? Du kommer må piss och inte heller minnas något av det, men ändå så dricker du som om du vore besatt. Helt sjukt om ni frågar mig, man vill ju minnas allt från kvällen före! Eller jag gör det i alla fall ;)


Jag och syrran hade det mysigt i alla fall, svepte mina xides på en gång känns det som, hade typ inget kvar runt två, och då var det fortfarade en film kvar av sagan om ringen. Hahahha jag och syrran satt och drack själva och kollade på sagan om ringen. Men det var riktit mysigt och jag funderar på allvar att det ska bli en tradition, typ ficka vänner och så tills nyår och bara kolla på filmer, kanske gå ut vid tolvslaget(om man vill) och sen bara in igen och fortsätta med filmerna. Fatta vad mysigt! Typ anti-nyårsfest! Hahhaha så jag och syrran!


Hoppas att alla ni får ett riktigt bra 2013, själv så vet jag att mitt kommer bli bra!

Av Andréa - 1 januari 2013 00:00

GOTT NYTT ÅR!

 

HOPPAS ATT NI ALLA FÅR ETT RIKTIGT BRA 2013.

Ovido - Quiz & Flashcards