gidgard

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Andréa - 4 december 2012 21:40

Jag kom hem för kanske en timma sen, lite midre kanske. Har precis duschat och så, behövs verkligen efter ett pass mellan två och åtta på en restaurang. Skit SK*ITBRA, om jag får säga det själv. Var ensam på ett bord med nio gäster och alt gick helt perfekt så jag gick omkring med ett leende från öra till öra, nästan bokstavligen! Åt lite risgrynsgröt och en choklar tatlett med lemon curd(gooodaste som finns på denna jord!!) när vi fick äta, detta sker alltså efter att buffén dukats av och all mat står i köket. Fick fett med dricks, såå jag är STOOOOOOOLT^^


Nu är det bara på med lite sovkläder och marsh i säng. Somnade lite halvt på genomgången när alla gäster hade gått från restaurangen. Höres!

Av Andréa - 4 december 2012 21:39

Av Andréa - 4 december 2012 11:03

Hej hopp i lingonskogen!


Önskar jag kunde säga att jag var uppe med tuppen imorse, men så är inte fallet. Jag skulle vakna typ nio, men först så vaknade jag av ett sms av Linnea, sen somnade jag om och blev bara irriterad av att mobilen ringde som en galning så jag gick upp typ kvart i tio istället. Äh jag börjar klockan två idag så jag har gott om tid. Ska servera på ett julbord idag så jag jobbar kväll. Eller jobbar och jobbar, jag går i skolan sent idag. Klockan två till nio, om inte senare. Kommer vara helt död efter detta pass, så jag har fixat chafför tills ikväll, mammi kommer och hämtar mig när jag är klar. SKÖÖÖNT!!


Nu tvättar jag lite kläder, städar mitt rum, torkar håret. Multitaskin!!! Skulle ha tränat imorse men jag var så himla tjock i halsen att jag knappt kunde prata och lät som en typ... valross? hahah de hade varit roligt att se mig på gymmet, grymtar som en valross, hahahaha fett awsome!

 

Ovido - Quiz & Flashcards