gidgard

Direktlänk till inlägg 18 december 2012

Skoldag i kaos

Av Andréa - 18 december 2012 15:45

Försov mig lite imorse, men inte så pass att jag blev sen. Råkade bara stänga av mitt alarm så jag fick sova en timma extra, helt ärligt så behövde jag det, men mammi kom in till mig runt typ sju och då flög jag upp ur sängen! Kom till restaurangen typ fem min innan vi började, så jag ska inte klaga. Vår lärare däremot var sen, typ med en timma! Så vi fick börja utan henne, putsa bestick och börja duka upp. Alla gick runt och flumma en massa, men vi fick faktiskt saker gjort. Sen efter lunch så drog allt igång, gäster kom och dags att vara allvarlig! Efter kanske, 1 ½ timma så skulle jag ta ut mina varmrätter till ett av mina bord, slutade med att jag tappade en tallrik med biffminute på och allt flög! Allt gick så snabbt så jag hade inte tid att få panik, var bara att ta emot den nya som kom från köket coh ut med maten. Sen kom hjärtklappningen, stod typ vid baren i nästan tio mn bara för att lugna ner mig, men  allt gick bra och gästerna klagade inte på mitt beteende sen när jag skulleduka fram desserten och duka av.

I det stora hela så tror jag nog att jag gillat dagens lektioner mest utav alla som vi har haft. Det var kul, har börjat komma riktigt nära vissa personer nu så de känns tryggare och mycket bättre sen samt att jag kan jävlas med folk nu som jag aldrig kunna gjort tidigare, asså det kan tolkas som elakt ibland, men åandra sidan så jävlas ju grabbarna i klassen med mig för att jag är "underklass" och tjej. Ey, jag har större bollar än vad ni någonsin kommer få ;)

 


Höres senare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa - 25 mars 2013 18:38


  Bara för att bara har en klänning så betyder det att du inte kan använda den på mer än bara ett sett. Lite för dagen och lite för natten. Allt kan hända! Mer sets kommer snart! ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:45


  Du har länge kolla in i den där mysiska skivaffären inne i stan. Länge har du funderat och grubblat över om du borde ta steget och sätta foten där inne eller inte. Med favorit outfiten på och  turmössan stabil på huvudet så sammlar du modet och ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:40


  Solen gassar över festival området medans du och dina vänner väntar på att favoritbandet ska gå upp på scenen som för närvarandet är fullt med folk som testar mikrofoner och guitarrer. Mellan alla varma och svettiga korppar så upplever ni nu era...

Av Andréa - 24 mars 2013 22:35


  Direkt efter dagens stadshäng med polarna så bär det av mot Stockholms klubbar och nattens alla äventyr ligger framför dig. Vad kan hända? Mer sets kommer snarast! ...

Ovido - Quiz & Flashcards