gidgard

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

SORRY SORRY SORRY

Av Andréa - 30 december 2012 23:06

Förlåt för att jag inte uppdaterat på typ några dagar, men är det jullov så är det! Har bara kollat på en massa filmer, spelat lite sims 3(har nya årstider, WIHOOO) och bara sovit. Så ni har typ inte missat så mycket i mitt så väldigt glamorösa liv, jo kanske att jag shoppade med My i fredags med efter som är jag är så jävla mainstream så har jag ju ingen smartphone och hon lite bilder från då men den lilla alienen har inte skickat de till mig och det är därför jag inte bloggat så mycket, skuldkänslor liksom.. hue hue hue....

 


Nej men nu är det nya tag och imorn är det nyårsafton! Ska ni göra något speciellt? Själv tycker jag att det äe så JÄVLA överskattat så det inte är sant! Detta sker varje år, samma tid varje år, och det är alltid samma hype om det, och det värsta är inte hur själva festerna ska vara, utan allt som ska göras innan! Vi tjejer förväntas vara sminkade, klippta, ha fixade nagar, glittriga kläder och va så jävla glada. LIXOM WIIHOOO!! Nej inte precis! Om jag skulle orka pallra mig iväg till en fest så skulle jag komma med gårdagens smink, ruffigt hår och mjukiskläder, man ska ju liksom fira in det nya året som man ska leva det, eller hur? Så lika som alltid, EN RIKTIG SOFFPOTATIS! Nej så jag och syrran ska ha sagan om ringen maraton, äta thaigryta(min egan specialare) och sen typ bara dö av flumm! Mamma har fixat lite dricka som stå i kylen så roligt kommer vi ha! Men vara sociala? NEJ TACK.


Så om man gör denna långa histaria kort, NYÅR ÄR FÖR JÄVLA ÖVERSKATTAT. Tack för mig. Hej då.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Andréa - 25 mars 2013 18:38


  Bara för att bara har en klänning så betyder det att du inte kan använda den på mer än bara ett sett. Lite för dagen och lite för natten. Allt kan hända! Mer sets kommer snart! ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:45


  Du har länge kolla in i den där mysiska skivaffären inne i stan. Länge har du funderat och grubblat över om du borde ta steget och sätta foten där inne eller inte. Med favorit outfiten på och  turmössan stabil på huvudet så sammlar du modet och ...

Av Andréa - 25 mars 2013 15:40


  Solen gassar över festival området medans du och dina vänner väntar på att favoritbandet ska gå upp på scenen som för närvarandet är fullt med folk som testar mikrofoner och guitarrer. Mellan alla varma och svettiga korppar så upplever ni nu era...

Av Andréa - 24 mars 2013 22:35


  Direkt efter dagens stadshäng med polarna så bär det av mot Stockholms klubbar och nattens alla äventyr ligger framför dig. Vad kan hända? Mer sets kommer snarast! ...

Ovido - Quiz & Flashcards